неділю, 21 жовтня 2018 р.

Спорт, який мене змінив

        Автор - Чудновець Матвій

       Всім привіт! Я - Чудновець Матвій. Входжу до збірної команди Запорізької Федерації по бойовому мистецтву Джиу-Джитсу. За три роки тренувань здобув 18 нагород. Остання моя нагорода була здобута 6 жовтня 2018 р. на Чемпіонаті України, який проходив  в м.  Кривий Ріг. Я став бронзовим призером (3 місце). 
        Спорт координально змінив мене. Ставши на цей шлях, я навчився ставити перед собою цілі, важко працювати та досягати успіхів. Я не просто борюкаюся та виплескую певну агресію,  а навчаюся: 1) поважати свого суперника; 2) самообороні; 3) впевненості в собі; 4) розвитку командного духу; 5) концентрації і самодисципліні.
На мою думку спорт підвищує якість життя і  націлює на нові звершення. Дозволяє одержувати велику користь для фізичного та власного розвитку.





Немає коментарів:

Дописати коментар