понеділок, 16 березня 2020 р.

Домашнє завдання на період карантину

Інформатика (для всіх)
1) п.3.3. с.100-104 читати,
2) виконати завдання 5, с.108

Трудового навчання (дівчата)
1) пошив наволочки машинним способом. Оздоблення наволочки вишивкою або аплікацією, мереживом (на вибір).
2) виготовлення Пасхальноі листівки або поробки (на вибір)

Біологія
1) параграф 44 читати, 
2) робочий зошит ст. 75, 76 письмово (відеоматеріали скину в вайбері)

Математика
1) читати параграф 28, вивчити правила.
2) вправи 1246,1249,1251,1262

Георафія
1) повторити паранраф 35
2) вивчити параграфи - 36-39 (вміти відповідати на запитання в кінці параграфів)

ОТМ
1) параграф 28, читати
2) практично: композиція "Бій лицарів" колірне рішення

Українська мова
1) параграф 48, вивчити правила, письмово виконати вправи 400,404,406;
2) параграф 49, вивчити правила, письмово виконати вправи 411,412,413;416.

Українська література
1) Прочитати уривки з повісті В.Нестайка «Тореадори з Васюківки» /стор.123-стор.153/ (власне це завдання потрібно було виконати на 02.03.2020р.).
2) Письмово виконати завдання:
Стор.134-135, завдання № 1,2,3,7;
Стор.141-142, завдання № 1,2,3,9,11
Стор.147-148, завдання № 1,2,3
Стор.154-155, завдання № 1,2,3,4.
3) Крім того, з української літератури упродовж карантину вивчити напам’ять гумореску П.Глазового  «Похвала» (стор.252)
P.S. Усі письмові завдання з української мови та літератури виконувати в робочих зошитах (так, щоб потім ці зошити принести і здати).

Англійська мова (1 група)
1. Впр.1,2 с.94 прочитати, словникова робота. Нові слова вивчити.
2. Впр.3 с.96 відповідати на пит.усно
3. Впр.4,5 с.96-97 читати. За зразком цих вправ написати на листку розповідь про свої звички у їжі My eating habits, likes and dislikes.
Сфотографувати роботу і надіслати Олені Олександрівні фото в особистих повідомленнях

Історія
1) використовуючи QR-код (с. 159) та інформацію з інтернету, скласти історичний портрет Александра Македонського за наступною характеристикою (письмово!): 
1 Як відбувалося становлення особистості історичного діяча? 
1.1. Де і коли він народився? 
1.2. Де і в яких умовах жив? 
1.3. Як формувалися його погляди? 
2. Особисті якості й риси характеру: 
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність? 
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні? 
3 Діяльність історичного діяча: 
3.1. Охарактеризуйте основні справи його життя. 
3.2. Які успіхи і невдачі були у його справах? 
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які – ні та чому? 
3.4. Які були наслідки його діяльності: 
• для сучасників; 
• для нащадків? 
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
2) с. 154 – 158 – скласти хронологічну таблицю «Східний похід Александра Македонського».

Дата
Подія
Результат






Зарубіжна література
1) стр 170-175- прочитати про поета, вивчити словник, читати хайку, вивчити напам'ять чотири хайку
2) усно опрацювати запит. 1-5 на стр. 175, творче завдання обов'язкове. 
3) за бажанням: ілюстрації до творів, лепбуки

Англійська мова (2 група)
1) Впр.1 с 109 письмово.
2) Впр 1 с.110 та впр 4 ст. 111записати в словник і вивчити слова.
3) Впр 3 с.111 письмово
4) Впр 1 с. 112-113 текст прочитати і перекласти.

Музика
прочитати параграф 22-23

Основи здоро'я
Опрацювати матеріал підручника за темою "Конфлікти і здоров'я" та  виконати завдання: користуючись алгоритмом "Шість кроків до розв'язання конфліктів", написати сценарій своєї поведінки.

Немає коментарів:

Опублікувати коментар