пʼятницю, 19 жовтня 2018 р.

Моє хобі - англійська!

Автор - Кучерявий Віталій

         Моє хобі - це англійська мова. Я ходжу на спеціальні курси, які називаються «Гаудеамус» (англ.gaudeamus) вже третій рік. Я вивчив 470 англійських слів. На цих курсах ми вчимося читати швидко, писати, перекладати з української мови на англійську мову. На курсах кожний рік є два відкритих уроки, на яких приходять батьки та дивляться як діти працюють на уроці. Приходять не тільки батьки, а ще інші вчителі, адміністрація.
         Урок йде всього півтори години. За цей час ми перевіряємо домашнє завдання, граємо, пишемо контрольну роботу, співаємо, пишемо на дошці і в зошитах, та опрацьовуємо домашнє завдання на наступний урок. Я ходжу на курси три рази на тиждень: вівторок, четвер, субота.

Немає коментарів:

Дописати коментар