неділю, 6 лютого 2022 р.

Похід в краєзнавчий музей

     Автор - Карпенко Даніїл

    Мене звуть Карпенко Даніїл. На цих вихідних я відвідав краєзнавчий музей міста Запоріжжя. Метою відвідування музею стала виставка мінералів, яку проводив музей разом із приватними колекціонерами.  Екскурсію проводив колекціонер Єрьоменко О. М. Він розповів багато про мінерали, які були представлені, про їх будову та інше. Не зважаючи на те, що розмір залу був не надто великий, там були представлені не тільки мінерали нашого краю, а й декілька мінералів з інших частин світу. Також, були представлені поробки з цих мінералів.
Частина з цих поробок являла собою мінерал із неймовірним малюнком. Вони ніби картини намальовані художником. Також, поробки були у вигляді аксесуарів та оброблених прикрас для інтер'єру.

    Мені дуже сподобалася виставка мінералів, тому я відвідав й інші зали краєзнавчого музею. Я дізнався багато нового про те, що відбувалося з моїм рідним краєм протягом всієї історії. Про те, як його торкнулася Перша світова війна, про післявоєнні часи та про сучасну історію. На жаль зал про події Другої світової війни був на реконструкції. Я впевнений, що це було гарною ідеєю відвідати музей. Я був би радий відвідати його знову.











Немає коментарів:

Дописати коментар