пʼятницю, 11 жовтня 2019 р.

Як я провів літні канікули

Автор - Карпенко Даніїл

          Всім привіт! У ці літні канікули я з батьками здійснив подорож до Німеччини та Швейцарії. 
         У Швейцарії ми відвідали місто Люцерн, яке називають «серцем» цієї країни. Біля Люцерна знаходиться гора Пілатус. Її висота становить 2128 метрів. Звідти відкривається гарний краєвид на озера та на саме місто. 
          Наступна наша зупинка – місто Берн, який є федеральним містом, а де-факто являється столицею. Найбільше причарував парк з живими ведмедями, казкові дахи будівель та музей стрілецької зброї.
         Базель – ще одне місто, в якому ми відвідали художній музей, де я познайомився з творчістю Пабло Пікассо, Сальвадора Далі, Клоде Моне, а також з роботами сучасної художниці та скульптора Лейко Ікемури. 
         Швейцарія зачарувала нас магічними пейзажами та чистим повітрям, але треба було рухатися далі. Після Базеля ми відправилися до Німеччини, де першою зупинкою стало місто Ульм. Наступного дня ми вирушили в автомобільну столицю Німеччини – місто Штутгарт. Як усі хлопці, я полюбляю гарні автомобілі! Тому ми з батьками не змогли не відвідати два найсучасніших й найтехнологічніших музея: Porsche та Mercedes Bens. Найкрутіші гоночні боліди Porsche, старовинні екіпажи та різноманітні експозиції транспорту музею Mercedes, сучасні моделі автомобілів - все це запам’яталося і здивувало. 
            У Німеччині я відвідав замок «Neuschwanstein». Я багато чув про це місце, бачив його на фото і навіть складав 3d-пазл, а тепер мав можливість побачити його на власні очі. Замок оточують ліса та озера, а сам він розташований на горі. Мені закортілося піднятися вище, ніж замок. Там нас з батьками чекав один із найгарніших краєвидів, які я бачив за своє життя. 
              Ця подорож була гарним закінченням моїх літніх канікул! Сподіваюсь, що наступного літа ми продовжимо подорожувати, бо наша мрія с матусею відвідати місто Амстердам!











Немає коментарів:

Дописати коментар